I am so glad you are here. Thank you for visiting me. Thanks also for your positive comments and e-mails.
Your support and encouragement
keeps me going !!!

Σάββατο 22 Μαΐου 2010

ΠΑΛΙΑΤΣΟΣ

Clown's legend ... watercolours 25 x 35 cm 1991
.
 Παλιάτσος .... είναι η τέχνη να μπορείς να βαλσαμώνεις τις πληγές με ένα χαμόγελο !!!
 .................................

Ένας παλιάτσος είμαι εγώ
καλή σας μέρα.
Ξέρω να κλαίω , να γελάω , να πονώ
ξέρω να λέω την αλήθεια πέρα ως πέρα
γι' αυτό και εγώ θα σας το πω ....
Τραγούδι λέω δυνατά
ν' ακούσουν όλα τα παιδιά
ν' ακούσει η πολιτεία
κι' απ' το τραγούδι μου αυτό
παλιάτσοι άλλοι εκατό
να βγουν στην κοινωνία.
Κι' έτσι όλοι μαζί και αντάμα
να τραγουδάμε τα δίκια της ζωής
να τραγουδάς κι' εσύ απ' την πλατεία
να μάθεις φίλε μου σωστά να ζεις.
Ένας παλιάτσος είμαι εγώ
καλή σας μέρα
στίχοι... Μέλπω Ζαροκώστα
μουσική... Νότης Μαυρουδής

5 σχόλια:

  1. ένα πανέμορφο και πολύχρωμο τραγούδι συναντά έναν εξίσου όμορφο πίνακα. αυτό το τραγούδι μου θυμίζει παιδική γιορτή που τα λόγια εκεί έχουν άλλη αξία. Καλημέρα φίλε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μου αρέσει πολύ ο παλιάτσος σου ταξιδευτή. Πίσω από τα χρώματα και το μεγάλο χαμόγελο όμως έχεις κρύψει καλά την θλίψη του. Και το τραγούδι του πηγαίνει τόσο πολύ!

    υ.γ. Σε είχα χάσει για λίγο με την αλλαγή της διεύθυνσής σου.. οι πόρτες καταπληκτικές έχουν την μαστοριά των δημιουργών τους:)

    Καλό σου απόγευμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Όταν ήμουν μικρός, αντί να με διασκεδάζουν οι παλιάτσοι, μου μετέφερε μια στενοχώρια η θλιμένη μορφή τους, όσες αστείες κινήσεις κι αν έκαμναν. Ωραία η ζωγραφιά σου Στέλιο.
    Καλό βράδυ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Μια θλιμμένη χαρά... ή μια χαρούμενη θλίψη...?

    Σε ξαναβρήκα κι εγώ :)

    Καλή βδομάδα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Χαρμολύπη...
    Η ζωγραφιά καταπληκτική!

    ΑπάντησηΔιαγραφή