I am so glad you are here. Thank you for visiting me. Thanks also for your positive comments and e-mails.
Your support and encouragement
keeps me going !!!

Τετάρτη 21 Ιουλίου 2010

ΜΠΑΛΚΟΝΙ ΣΤΟ ΑΙΓΑΙΟ - I

Balcony in Aegean sea - I ...
 oil on canvas 42X30 cm , 2011

Μια όμορφη καλημέρα σε όλους τους φίλους και συνταξιδιώτες μου και ταυτόχρονα μια πρόσκληση για πρωϊνό καφεδάκι σε ένα μικρό μπαλκόνι με θέα το απέραντο γαλάζιο του Αιγαίου.  Σήμερα θέλω να αράξουμε σε αυτή την μαγική γωνιά, να ξεκουραστούμε, να χαλαρώσουμε και να χαθούμε μέσα στο όνειρο και στα κύματα του Αιγαίου, αντλώντας έτσι λίγη δύναμη και  θετική ενέργεια που τόσο πολύ χρειαζόμαστε.

8 σχόλια:

  1. oti prepei einai gia shmera i protsi soy , hdi noiwthw san na briskome ekei kai na atenizw to aperanto galazio !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. μμμ! ο καφές στο τραπεζάκι με περιμένει... :))
    Σκέτη απόλαυση ο πίνακάς σου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Εε, κορίτσια να φεύγουν οι πρωινές, καμιά καρέκλα και για μας αφήστε θα κρυώσει ο καφές.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. it would be so nice to sit there for tea time and watch down to the sea ! a really beautiful summer painting! I love this !
    bisous de France !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Αυτά τα τραπεζάκια τα λατρεύω και το χρώμα τους επίσης.Θέλω κι εγώ να καθήσω μαζί σας , αλλά όχι σε καρέκλα, στο πάτωμα το πλακόστρωτο θα κάτσω. Υπέροχη η οπτική σου φίλε μου, μόνο αισιόδοξα μηνύματα μεταφέρεις :-) Να μου τον στείλεις παρακαλώ γιατί ο Πειραιάς γκριζάρει πολύ το φόντο μου!!! Καλησπέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Εγώ που δεν πίνω καφέ;-)

    Γαλήνη και αρμονία, τι καλύτερο για ξεκούραση;

    Καλό ξημέρωμα ταξιδευτή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. "Όρθιο φεγγάρι, ξαπλωτός καπετάνιος", λέει μια παροιμία. Καλά, ήρεμα και φωτεινά ταξίδια Στέλιο μέσα στο απέραντο γαλάζιο του Αγαίου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ohh I like it so much!
    Very nice composition and colors.

    ΑπάντησηΔιαγραφή