I am so glad you are here. Thank you for visiting me. Thanks also for your positive comments and e-mails.
Your support and encouragement
keeps me going !!!

Σάββατο 2 Δεκεμβρίου 2023

ΣΤΟ ΛΙΜΑΝΙ ΤΗΣ ΣΥΜΗΣ - Β

At the port of Symi island - B ...
oil on canvas 50 X 40 cm , 2023

Το δεύτερο από τα  δύο τελευταία έργα μου που αποτυπώνουν το όμορφο και γραφικό λιμάνι της Σύμης. Ένας πολύχρωμος μικροσκοπικός παράδεισος στην άκρη του Αιγαίου. Η μοναδική και αγαπημένη Σύμη παραμένει για εμένα μια μόνιμη πηγή έμπνευσης όπως άλλωστε και όλα τα όμορφα Ελληνικά νησιά μας που δεν χορταίνω να ζωγραφίζω.

4 σχόλια:

  1. Ένας ακόμα εξαιρετικός πίνακάς σου, Στέλιο, με φόντο τα νησιά του Αιγαίου. Αληθοφάνεια, ομορφιά, πιστότητα.
    Μπράβο φίλε μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μπαίνω και διαπιστώνω οτι έχω χάσει πολλές υπέροχες αναρτήσεις και λυπάμαι πολύ Στέλιο μου. Αλλά γι αρχή της ΑΝοιξης τί καλλίτερο απο μια επίσκεψη στο Νησί των ονείρων μου!!!!ΣΥΜΗΗΗ!!!!Αχ νταλκάς αγιάτρευτος και φοβάμαι έτσι θα μείνει, λόγω απόστασης και πλοίου που δνε τ αντέχω ουτε απο Ζάκυνθο-Κυλλήνη. Οπως και νάχει τα έργα σου είναι δροσιά αιγιοπελαγίτικη.ΥΠΕΡΟΧΑ έργα και υπόσχομαι να μην ξανακάνω τόσο καιρό να σε ξαναεπισκεφθώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Υπέροχη ανάρτηση! Μου άρεσε η προσέγγισή σας στο θέμα. Είμαι ενθουσιασμένος που διαβάζω περισσότερα από εσάς.

    ΑπάντησηΔιαγραφή