I am so glad you are here. Thank you for visiting me. Thanks also for your positive comments and e-mails.
Your support and encouragement
keeps me going !!!

Σάββατο 10 Νοεμβρίου 2012

Ο ΦΑΡΟΣ - ΙΙΙ

The Lighthouse ... oil on canvas 45 X 35 cm , 2011


 .
Επιμένω εδώ και χρόνια να ζωγραφίζω τον Φάρο των Περβολιών,  από κάθε πλευρά και κάθε οπτική γωνία με το ίδιο πάντα ενδιαφέρον.  Αυτή είναι η πιο πρόσφατη ζωγραφιά της σειράς, σε παλαιότερες αναρτήσεις μπορείτε να αναζητήσετε όλο το ιστορικό των προσπαθειών μου.
Ο συγκεκριμένος φάρος είναι κατάλοιπο της Αγγλοκρατίας και συνεχίζει για δεκαετίες να στέκεται  άγρυπνος φρουρός  προστατεύοντας τα καράβια από τις θαλασσοταραχές. Παλαιότερα όταν δεν υπήρχε ηλεκτρισμός λειτουργούσε με ασετιλίνη και αργότερα με γκάζι, μέχρι και το 1980 είχε μόνιμο φαροφύλακα όπου κατοικούσε μαζί με την οικογένεια του  στο μικρό σπιτάκι κάτω από τον φάρο. Σήμερα ο Φάρος αποτελεί  στολίδι και σήμα κατατεθέν του χωριού και ολόκληρης της περιοχής των  Περβολιών - Κιτίου .

17 σχόλια:

  1. Ετσι όπως είναι δουλεμένο μου φάνηκε γιά μεγαλύτερο!

    Πολύ καλό!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Υπέροχα χρώματα όπως πάντα,είναι κάποιες μορφές που αρνούνται να γίνουν συνήθεια στο μάτι και πάντα θα κινούν τα πινέλα. Ίσως οι αναμνήσεις που αναδύουν, οι γνωστές και οι ξένες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Όμορφο φίλε μου!

    Και σε αντίθεση με τη στατικότητα και την ακινησία του φάρου, το πέταγμα των πουλιών στο βάθος και η ελαφριά κλήση του ανθισμένου δέντρου προσφέρουν στο σύνολο ζωντάνια και χάρη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Στέλιο μου είναι πολύ όμορφος ο φάρος σου. Αγαπημένο θέμα πολλών ζωγράφων. Κι εμένα μου αρέσει η κίνηση στο βάθος των γλάρων.Φιλιά πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. I feel a real fascination for lighthouses ! this one is
    beautiful and your painting is gorgeous with the wonderful
    colours of your islands !
    love it
    wish you a very nice sunday stelios

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Un bellissimo dipinto pieno di charme e fascino come solo i fari sanno esserlo . I fari ispirano da sempre i pittori , e questo e una bella angolatura, mi piace molto anche i fiori in primo piano ! Abbraccio.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. What a wonderful landscape, I love lighthouses. Congrats!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Οι φάροι είναι καταπληκτικές φιγούρες και έχει κάτι μαγικό το περιβάλλον γύρω τους. Έκανες μια πολύ όμορφη απόδοση Στέλιο, με την απεραντοσύνη του ουρανού σου πάνω από τη θάλασσα και τα μικρά γλαροπούλια στον ορίζοντα, να τονίζουν αυτή την ιδιαίτερη ατμόσφαιρα που υπάρχει γύρω από τους φάρους!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Υπέροχο :)) πολλα πολλα μπράβο!!! Καλημέρα εύχομαι!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. για άλλη μία φορά,εκπληκτική απόδοση των χεριών και πινελιών σου.Και ζωντάνεψες το έργο σου με το πέταγμα των πουλιών.Μπράβο Στέλιο!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Your lines are very elegant, and the softness of your colors give your compositions an ethereal look.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Δεν ξέρω γιατί οι φάροι πάντοτε μου έδιναν αίσθηση για κάτι μεταφυσικό, ιδίως όταν τους έβλεπα νύχτα. Όπως τον απέδωσες είναι κάτι το διαφορετικό, χαρούμενο, και το παραδιπλανό ανθισμένο δέντρο διώχνει τη φοβία μου. Καλή εβδομάδα Στέλιο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Στέλιο μου γειά σου!
    Λοιπόν εγώ θαύμασα και τους τρεις φάρους που έχεις ζωγραφίσει!!!Όλοι μου αρέσουν!!!!!!!!!Εγώ πάλι δεν αγριεύομαι σαν τον κύριο Ντίνο, τους βλέπω παραμυθένιους......
    Καλό βράδυ και να συνεχίσεις να μας δείχνεις τα πολύ ιδιαίτερα έργα σου!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Strong and lightning, to the point "lighthouse"
    Greetings,Willy

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Μου αρέσει η σειρά φάρων ! Παραμενω όμως πιστή θαυμάστρια πόρτων...

    Στέλιο...να είσε καλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Très belle peinture je suis admiratif.
    Bonne journée Jacques

    ΑπάντησηΔιαγραφή