I am so glad you are here. Thank you for visiting me. Thanks also for your positive comments and e-mails.
Your support and encouragement
keeps me going !!!

Σάββατο 1 Ιουλίου 2017

ΒΑΡΚΕΣ ΣΤΗΝ ΑΚΤΗ

Boats by the seashore... oil on canvas 60 X 43 cm , 2008

Σήμερα  στο νησί μου πραγματικά επικρατούν συνθήκες καύσωνα, το θερμόμετρο έχει ανέβει στους 40 °C και η μόνη παρηγοριά μας είναι μια βουτιά στα γαλάζια νερά της θάλασσας.  Έτσι και εγώ για μια ανάσα και λίγη δροσιά σας ταξιδεύω νοερά σε μια ερημική παραλία του νησιού. Στην χρυσή αμμουδιά δύο βάρκες και ένας μοναχικός γλάρος έρχονται να συμπληρώσουν την ωραία θαλασσινή εικόνα. Πρόκειται για μια από τις πιο παλιές μου θαλασσογραφίες που στολίζουν τον τοίχο του υπνοδωματίου μου.

7 σχόλια:

  1. Love boats and islands and water.. Made my day...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Το θερμόμετρο ανεβαίνει παντού!!!
    Το μεγάλωσα στην οθόνη μου και είμαι έτοιμη για βουτιά!
    Πολύ καλό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. love love this ! gorgeous painting Stelios !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Μου αρέσει πολύ το βάθος που έχεις δώσει με τα σύννεφα και τα χρώματα τους. Πολύ καλή η προοπτική του!
    Καλό μήνα Στέλιο και κουράγιο, θα έρθει μελτεμάκι είπαν!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. How lovely painting, I love a lot. The boats are lovely.

    ΑπάντησηΔιαγραφή