I am so glad you are here. Thank you for visiting me. Thanks also for your positive comments and e-mails.
Your support and encouragement
keeps me going !!!

Σάββατο 2 Νοεμβρίου 2019

ΠΑΛΙΑ ΛΑΡΝΑΚΑ - (ΚΑΣΤΡΟ)

Old Larnaca (Medieval Castle)... 
oil on canvas 60 X 40 cm , 2019

Το Μεσαιωνικό Κάστρο της Λάρνακας χρονολογείται από τον 14ον αιώνα.  Κτίστηκε από τον Λουζινιανό βασιλιά της Κύπρου Ιάκωβο Α' (1382-1398) για προστασία της νοτιοανατολικής πλευράς του νησιού.  Ανοικοδομήθηκε το 1625 κατά την περίοδο της οθωμανικής κυριαρχίας. Αργότερα κατά την περίοδο της αγγλοκρατίας λειτουργούσε ως αστυνομικός σταθμός και φυλακή. Σήμερα στεγάζει ένα μικρό αρχαιολογικό μουσείο ενώ παράλληλα φιλοξενεί διάφορες πολιτιστικές εκδηλώσεις. 
Το έργο αυτό έγινε με την βοήθεια μιας μαυρόασπρης φωτογραφίας της Παλιάς Λάρνακας.

6 σχόλια:

  1. Καλημέρα και καλό μήνα Στέλιο μου! Με τις ζωγραφιές σου μου ξυπνάς τη νοσταλγία για την αγαπημένη Κύπρο,που ευνοηθηκα να επισκεφθώ μια και μοναδική φορά για 2 μέρες. Αλλά τι μπορείς να δεις σε δύο μέρες και μάλιστα τσουβαλιαστος σε γκρούπ; Πάντως τη θυμάμαι με ιδιαίτερη συναισθηματική φόρτιση,και δεν μπορώ να ξεχάσω τα δάκρυα μου περνώντας από τη διχοτομουσα γραμμή. Όμορφο και βασανισμένο Νησί που εσύ αποδίδεις με ιδιαίτερη ευαισθησία και αγάπη τις ιστορικές γωνιές του και μας πλουτίζεις ιστορικές γνώσεις. Νασαι καλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Στέλιο, εκπληκτικός πίνακας! Μου αρέσει, το ξέρεις, η κλασική νοοτροπία στην ζωγραφική. Όμορφο το θέμα σου, πιστός και ο πίνακάς σου ακολουθεί. Συνέχισε να δημιουργείς αγαπητέ φίλε, στο εύχομαι με την καρδιά μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Το να χρησιμοποιήσεις μια παλιά ασπρόμαυρη φωτογραφία για να δημιουργήσεις ένα τέτοιο έργο φανερώνει το τεράστιο ταλέντο σου, Στέλιο μου. Συγχαρητήρια. Για μια ακόμη φορά μεγαλούργησες. Υπέροχος ο πίνακάς σου, φίλε μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. It was a joy to spend time with your blog today! I always feel transported to a time, as you say, the towns were built with love and devotion. Your paintings show the great love you have for your beautiful home.

    ΑπάντησηΔιαγραφή