I am so glad you are here. Thank you for visiting me. Thanks also for your positive comments and e-mails.
Your support and encouragement
keeps me going !!!

Σάββατο 4 Φεβρουαρίου 2012

ΧΕΙΜΩΝΑΣ ΣΤΟΝ ΑΓΙΟ ΜΑΡΚΟ

Winter in Saint Marcos Village - Corfu ...
oil on canvas 60 x 30 cm , 2011

Ο Άγιος Μάρκος είναι ένα από τα πανέμορφα βενετσιάνικα χωριά της Κέρκυρας . Βρίσκεται στους πρόποδες του όρους Παντοκράτορα και απέχει 17.3 χιλιόμετρα από την πόλη της Κέρκυρας  . Χρονολογείται από τον 11ον αιώνα και προστατεύεται λόγω της πλούσιας αρχιτεκτονικής του κληρονομιάς . Τα παλιά σπίτια και τα βενετσιάνικα αρχοντικά ξεπροβάλλουν μέσα από την κατάφυτη ορεινή πλαγιά δίνοντας την αίσθηση ενός απομονωμένου οικισμού , κρυμμένου στην ησυχία και την ομορφιά του περιβάλλοντος χώρου . Αν βρεθείτε ποτέ στην όμορφη Κέρκυρα μην παραλείψετε να επισκεφτείτε μερικά από τα ορεινά χωριά της γιατί μόνο έτσι θα βιώσετε τον αυθεντικό χαρακτήρα , την μαγεία και την ομορφιά του νησιού .


19 σχόλια:

  1. Υπέροχο!!! να σαι καλά!! Πολύ καλό Σαββατοκύριακο εύχομαι!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Στέλιο μου
    καλό απόγευμα!
    Χαίρομαι που είμαστε ξανά εδώ με Ιόνιο!και τι καλλίτερο απο Κέρκυρα!!
    Απο τον Αγιο Μάρκο έχω περασει κι έχω θαυμάσει την αρχιτεκτονική του. Όπως τα περισσότερα χωριά της Κέρκυρας διατηρούν αυτό το ιδιαίτερο χρώμα και αρχιτεκτονικό ιδίωμα και εσύ το αποδίδεις απόλυτα φυσικά.
    Νάσαι καλά και έστω και με καθυστέρηση ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ωραία χρώματα!!!Κέρκυρα πήγα,αλλά όχι σε αυτό το χωριό.Και πάλι συγχαρητήρια για την όμορφη δουλειά σου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. μου αρέσει αυτό το νεφελώδες εφέ στους τοίχους,
    το κάνει ονειρικό...
    όμορφο έργο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Έχω περάσει απ'αυτό το όμορφο χωριό Στέλιο πριν πολλά χρόνια.Πραγματικά μου είχε κάνει εντύπωση.Όσο για τον πίνακά σου,όμορφα χρώματα,απλές φόρμες και άψογη προοπτική. Μπράβο Στέλιο μου, καλό βράδυ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ ΦΙΛΕ ΣΤΕΛΙΟ ,
    ΜΕ ΤΟ ΕΡΓΟ ΣΟΥ ΑΥΤΟ ΜΑΣ ΜΕΤΑΦΕΡΕΙΣ ΚΑΙ ΕΜΑΣ ΣΤΗΝ ΓΑΛΗΝΗ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΟΜΟΡΦΙΑ ΤΟΥ ΟΡΕΙΝΟΥ ΑΥΤΟΥ ΧΩΡΙΟΥ ΤΗΣ ΚΕΡΚΥΡΑΣ.ΠΑΡΑ ΤΟΝ ΓΚΡΙΖΟ ΧΕΙΜΩΝΑ ΠΟΥ ΠΑΡΑΦΥΛΑΕΙ ΕΚΕΙ ΠΙΣΩ ΣΤΑ ΔΕΝΤΡΑ...ΕΣΥ ΕΔΩΣΕΣ ΜΕ ΤΑ ΧΡΩΜΑΤΑ ΣΟΥ ΤΗΝ ΦΩΤΕΙΝΟΤΗΤΑ ΤΗΣ ΛΙΓΟΛΕΠΤΗΣ ΛΙΑΚΑΔΑΣ ΑΠΟΤΥΠΩΝΟΝΤΑΣ ΤΗΝ ΤΟΣΟ ΕΠΙΤΥΧΗΜΕΝΑ ΠΑΝΩ ΣΤΟΝ ΚΑΜΒΑ !!!!!!!!!!!!!!!!
    ΚΑΛΟ ΣΒΚ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Μια όαση στο καταχείμωνο που κουβαλάμε, φίλε μου...!!!
    Νάσαι καλά...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Δεν ξέρω τι παιχνίδια παίζει ο μπλόγκερ, μου λέει ότι το σχόλιό μου δημοσιεύτηκε και δεν το βλέπω πουθενά!!!! Το ξαναγράφω:
    Υπέροχα χρώματα, πολύ καλή δουλειά και με ιδιαίτερη ευαισθησία!!! Μπράβο Στέλιο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Από τα καλύτερά σου είναι αυτό!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Καλώς τον.... που χάθηκες εσύ;;
    χαίρομαι που σε βλέπουμε ξανά!
    πολύ όμορφο το έργο, ωραία χρώματα και κυρίως ατμόσφαιρα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Να σε καλωσορίσω και εγώ με τη σειρά μου. Ελπίζω τώρα να είναι όλα καλά!
    Το χειμωνιάτικο έργο σου τόσο όμορφο όσο τα καλοκαιρινά και τα θαλασσινά σου έργα και όπως πάντα χρώματα κι ας είναι Χειμώνας.

    Στην Κέρκυρα αν και έχω πάει πριν πολλά χρόνια, δεν επισκέφτηκα τα ορεινά της. Είναι σαν να βλέπεις το μισό νησί..

    Καλή συνέχεια Στέλιο μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Πάρα πολύ όμορφα τα χρώματα και η ατμόσφαιρα!καλή εβδομάδα να έχεις με όμορφες δημιουργίες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Πολύ ωραίοι οι φωτισμοί σου!
    Όπως και τα κλαδιά πίσω από τα σπίτια!
    Καλώς μας ξανάρθες Στέλιο!
    Καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. A piece of art dear Stelios ! these houses are beautiful
    and wonderful colours !
    gorgeous painting again ! love your work !
    have a happy week
    bisous Stelios

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Καλησπέρα. Είδα πολλές αναρτήσεις σου μαζεμένες και μου άρεσαν πάρα πολύ τα έργα σου.`Ενα από τ' αγαπημένα μου τα πλοία της προηγούμενης ανάρτησης. `Ισως γιατί αγαπώ ιδιαίτερα τη θάλασσα. Πάντως αυτό που θαυμάζω σε σένα είναι η προσήλωση και η συνέπεια σ' αυτό που κάνεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Πολύ όμορφο έργο.
    Και η περιοχή - απ' ό,τι κατάλαβα - είναι μια μικρή όαση.
    Η περιγραφή αλλά και ο πίνακας, με κάνουν να θέλω να επισκεφτώ την Κέρκυρα.
    χμ... ίσως αυτό το καλοκαίρι.
    καλή συνέχεια και, εβίβες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Πολύ όμορφος ο πίνακας Στέλιο. Μ' αρέσει το σκούρο background και τα ανοιχτά χρώματα των σπιτιών που φαίνεται να φωτίζονται από το χειμωνιάτικο φως του ήλιου.
    Καλή δύναμη και καλή εβδομάδα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. I love the economy of your line and the softness of your colors.

    ΑπάντησηΔιαγραφή