I am so glad you are here. Thank you for visiting me. Thanks also for your positive comments and e-mails.
Your support and encouragement
keeps me going !!!

Σάββατο 3 Οκτωβρίου 2020

ΤΑ ΜΥΣΤΙΚΑ ΤΗΣ ΛΙΜΝΗΣ

The secrets of the lake...
oil on canvas 54 X 40 cm , 1983


Συνεχίζω τις ανασκαφές στα αρχεία μου και σήμερα ανακαλύπτω μία ακόμη πιο παλιά ζωγραφιά του 1983.  "Τα Μυστικά της Λίμνης" μου ξυπνούν πολλές αναμνήσεις.  Από ότι θυμάμαι ήταν ένα από τα έργα που κοσμούσαν τους τοίχους του φοιτητικού μου διαμερίσματος στην Αθήνα.
 

7 σχόλια:

  1. Όμορφο, ατμοσφαιρικό, μουντό. Κλασική ομορφιά Στέλιο που πάντα εκτιμάται, πάντα έχει τη δική της γοητεία.
    Καλησπέρα αγαπητέ φίλε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. You are very talented stelios. Nice To see your work since the beginning.
    Happy weekend

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Beautiful. I can sense the atmosphere in which you made this painting.
    Hugs

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Hi, Art Traveller, a lovely painting. Keep it up! Best wishes, Sadami

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. El título de tu blog, ha llamado mi atención y acudo a ver lo que tienes expuesto en él.


    Me ha encantado el excelente trabajo de este cuadro. Es un don que se ve que has ido cultivando a lo largo de tu vida.

    Buenas Noches, que tengas un buen descanso,

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Κοσμούσε το φοιτητικό σου σπίτι, Στέλιο μου? Αυτό και μόνο δείχνει το μέγεθος του ταλέντου σου. Μπράβο, φίλε μου. Ένα όμορφο έργο με ένα ειδυλλιακό τοπίο ηρεμίας και μου αρέσει που χρησιμοποίησες ίδιους χρωματικούς τόνους στον ουρανό και τη λίμνη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή